Geert De Vlieger versterkt Tipico SafeHandsArmy

Tipico.be Geert de Vlieger
Belgische succesdoelman en tv-expert wordt nieuwe merkambassadeur.

Een nieuw gezicht voor Tipico: Geert De Vlieger vertegenwoordigt voortaan aan de zijde van zijn gerenommeerde collega-doelmannen Oliver Kahn, Peter Schmeichel en Michael Konsel als merkambassadeur de toonaangevende Duitse provider van sportweddenschappen. De Belg versterkt daarmee de Tipico SafeHandsArmy. In het EK-jaar 2016 zal de voormalige nationale doelman in het kader van verschillende reclamecampagnes voor het eerst aantreden voor Tipico.

Uit de nieuwe verbintenis wordt het toenemende belang van de Belgische markt voor Tipico duidelijk. Christian Gruber, directeur van de firma Tipico Deutschland Marketing und Vertriebs GmbH: „Wij zijn trots dat wij met Geert De Vlieger nog een andere uitmuntende doelman voor onze SafeHandsArmy konden winnen. Voortaan zal hij het merk Tipico in zijn vaderland België waardig vertegenwoordigen en onze commerciële activiteiten daar ondersteunen.“

Geert De Vlieger begon zijn profcarrière bij KSK Beveren. Met RSC Anderlecht werd hij in het seizoen 1994/95 Belgisch kampioen. Als vaste doelman nam hij in 2000 deel aan het Europees Kampioenschap in België en Nederland en in 2002 aan het Wereldkampioenschap in Japan en Zuid-Korea. Ervaring in het buitenland deed de doelman op in Engeland, waar hij van 2004 tot 2006 bij Manchester City onder contract lag. Zijn actieve carrière beëindigde De Vlieger in 2011 bij de Belgische record-bekerwinnaar Club Brugge. Hij begeleidt het profvoetbal sindsdien als tv-expert en met zijn eigen programma HOOGVLIEGERS.

„Het merk Tipico staat voor maximaal entertainment en een veilige beleving van weddenschappen. Daarom verheug ik mij op mijn nieuwe taken en op de samenwerking met mijn beroemde collega’s en merkambassadeurs uit Duitsland, Denemarken en Oostenrijk,“ aldus Geert de Vlieger.

Tagged With :

Geef een reactie

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.